Wino grzane
Wszystko o gotowaniu, jedzeniu i pieczeniu. Same pyszne przepisy i ciekawe rozwiązania kulinarne. To wątek dla smakoszy i łasuchów.
- Kangurka
Re: Wino grzane
Nie znam się akurat na winie grzanym. Ale moja koleżanka kiedyś przyrządzała w taki sposób, że wlała wino do garnka, dodała połowę pomarańczy pokrojonych w plastry, trochę wycisnęła i wrzuciła łyżeczkę cynamonu. Także, to nic trudnego A ja jestem bardziej fanką kawy, i zamiast wina wolę pić taką o aromacie korzennym: https://upcafe.pl/guatemala.html
- miskala
Nie piję wina grzanego. Ale jeśli szukać będziesz dobrych gatunkowo win to zobacz tu http://wineavenue24.pl/ Tu znajdziesz rózne wina od bialych po czerwone, wytrawne słodkie, a też i szampany. Ja osobiscie lubię slodkie wina czerwone.
- relaksik
Wino grzane zawsze jest dobre i właśnie jak jeszcze dobrze się je przyprawi to można mieć bardzo fajny napój i to nie tylko zimą. Też tutaj w wina sklep online można znaleźć dobrej jakości wina. Jednak od tego, jakie się wybierze też ma znaczenie smak grzańca.
- Zrelaksowana
Post autor: Zrelaksowana »
Ja nie przepadam za grzanym winem. Ogólnie to lubię mało alkoholi, ale jednym, który naprawdę mocno mi smakuje jest Gin. A Wy lubicie gin? Z czym najczęściej pijecie ten trunek?
- piszka
Nie mam raczej ulubionego sklepu bo do tej pory kupowałam w różnych miejscach i lubie smakować różne wina. Ale ostatnio moje serducho podbiło wino czerwone, które udało mi się kupić w sklepie https://wineavenue24.pl/ Jeśli mam być szczera, to było to jedno z lepszych win, jakie do tej pory piłam.
- kamilka119
Post autor: kamilka119 »
Jeśli tylko ktoś nie może raczyć się tradycyjnym winem zawierającym alkohol to wino bezalkoholowe jest super pomysłem zarówno do picia na zimno, jak i w wersji grzanej.karimata pisze: ↑08 sie 2019, 19:46 Jak wino to tylko wino bezalkoholowe! Od kiedy o tym się dowiedziałam, to piję tylko to i czuje się świetnie
- little_bee
Post autor: little_bee »