Wino grzane

Wszystko o gotowaniu, jedzeniu i pieczeniu. Same pyszne przepisy i ciekawe rozwiązania kulinarne. To wątek dla smakoszy i łasuchów.
Awatar użytkownika
Karolina
Posty: 9
Rejestracja: 07 sty 2019, 14:46

Wino grzane

Post autor: Karolina »

Cześć! Czy ktoś mógłby podesłać mi jakiś przepis na wino grzane? W te zimne dni idealnie byłoby się rozgrzać takim trunkiem. Co polecacie?
Awatar użytkownika
Kangurka
Posty: 22
Rejestracja: 24 sty 2019, 14:05

Re: Wino grzane

Post autor: Kangurka »

Nie znam się akurat na winie grzanym. Ale moja koleżanka kiedyś przyrządzała w taki sposób, że wlała wino do garnka, dodała połowę pomarańczy pokrojonych w plastry, trochę wycisnęła i wrzuciła łyżeczkę cynamonu. Także, to nic trudnego :) A ja jestem bardziej fanką kawy, i zamiast wina wolę pić taką o aromacie korzennym: https://upcafe.pl/guatemala.html
Awatar użytkownika
miskala
Posty: 202
Rejestracja: 27 gru 2018, 11:06

Re: Wino grzane

Post autor: miskala »

Nie piję wina grzanego. Ale jeśli szukać będziesz dobrych gatunkowo win to zobacz tu http://wineavenue24.pl/ Tu znajdziesz rózne wina od bialych po czerwone, wytrawne słodkie, a też i szampany. Ja osobiscie lubię slodkie wina czerwone.
Awatar użytkownika
relaksik
Posty: 93
Rejestracja: 28 maja 2019, 11:05

Re: Wino grzane

Post autor: relaksik »

Wino grzane zawsze jest dobre i właśnie jak jeszcze dobrze się je przyprawi to można mieć bardzo fajny napój i to nie tylko zimą. Też tutaj w wina sklep online można znaleźć dobrej jakości wina. Jednak od tego, jakie się wybierze też ma znaczenie smak grzańca.
Awatar użytkownika
Zrelaksowana
Posty: 499
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:20

Re: Wino grzane

Post autor: Zrelaksowana »

Ja nie przepadam za grzanym winem. Ogólnie to lubię mało alkoholi, ale jednym, który naprawdę mocno mi smakuje jest Gin. A Wy lubicie gin? Z czym najczęściej pijecie ten trunek?
Awatar użytkownika
izkalala
Posty: 269
Rejestracja: 27 gru 2018, 10:52

Re: Wino grzane

Post autor: izkalala »