Jak się rozliczać w małej firmie?

Miejsce na wszelkie różności. Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania w innych kategoriach? Sprawdź tutaj!
Awatar użytkownika
redżinafalandżi
Posty: 290
Rejestracja: 28 mar 2019, 14:15

Jak się rozliczać w małej firmie?

Post autor: redżinafalandżi »

Kasy na księgową nie ma, sama nie znam się na podatkach i nie mam do tego cierpliwości.
Tutaj http://www.union.katowice.pl/ widziałam takie biuro rachunkowe z Katowic.
Piszą tam więcej o tym, jak mogą pomóc itd.
Może ktoś z was miał z tym coś więcej do czynienia?
Czy to dobra alternatywa dla samodzielnego zajmowania się podatkami?
Awatar użytkownika
Zrelaksowana
Posty: 499
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:20

Re: Jak się rozliczać w małej firmie?

Post autor: Zrelaksowana »

Wybór odpowiedniego biura rachunkowego to oczywiście bardzo ważna sprawa. Jeśli jednak chcecie, aby procesy księgowe w Waszej firmie zachodziły sprawnie, to warto też zdecydować się na wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów. Na stronie https://primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow możecie sobie zobaczyć, jakie płyną z tego korzyści ;)
ODPOWIEDZ